14.10.10

14. Δι Ντέη Άφτερ-Επόμουνη Μέρα

Η πρωινές ηλιαχτίδες χάιδεψαν τα υγρά σκέλια της Κόρης. Τι περιπέτεια και η χθεσινή… Μα κιέλ ντροπήηη… Και όμως αυτό τους έφερε πιο κοντά. Και τώρα?


…)!(...
- Οοοουυυ θεέ μου!!!!! Τέσσερις φορές έχω ρίξει τα φάκινκ κάρντς και δεν βγαίνει τίποτις….Μπάτ…Ποια είναι αυτή η σπαθάτη γκάντ-ντάμα δίπλα του?


…)!(…
Στο φαρμακείο η ώρα ήταν δέκα αλλά η πρωινή πίεση της Λάλως είχε φτάσει στο δεκαπέντε από τις ερωτήσεις της Μάνθας.
- Αει σιχτίρ η ανώμαλη!!!! Μα να με ρωτήσει πόσο την έχει ο γιόκας μου-ο κανακάρς μου-ο Κίτσος μου???????????


…)!(…
Στο γραφείο του Αγαμέμνωνα Καραμπελλα επικρατούσε ησυχία. Η Σβετλάνα είχε παει στο κομμωτήριο να αφαιρέσει το χνούδι των χειλίων της αφήνοντας τη Μερέντα μόνη στις σκέψεις της και τρία κιλά τουλουμπάκια χειροποίητα της μαμάς της… τη γλύκα όμως του Κίτσου δεν την είχαν. Έγλειψε απολαυστικά τα δάχτυλα της ένα ένα και σήκωσε το ακουστικό.
- Άκου μάνα….
- Έλα κόρ μου…
-…
-…….!
-…………………………………???
- Ποιός μαρή?!! ο μπατηρό-κούριερ? ο αρραβουνιάρης τηηης ……..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες τα μαρήηηηη!!!!!